en weer door! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu en weer door! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu

en weer door!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

18 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Dachten jullie misschien net dat ik van de aardboden was verdwenen, komt ze toch weer met een reisverslag! Ik leef nog en het gaat goed!

Dit is dan mijn eerste verslag die ik schrijf als dertiger. Vorige week was het moment dan echt daar. Om 12 uur 's nachts met 20 hostelmensen in een grote club (Ivy's) heb ik mijn dertigste ingeluid.
Tranny Bingo was ook een onderdeel van mijn ervaring. Echt hilarisch het is een bingo gepresenteerd door 2 travestieten met heel veel humor. Op mijn verjaardag zelf ben ik getrakteerd op een heerlijke lunch door Alie en Maria. Mijn verjaardag was goed en eigenlijk voelt 30 zijn helemaal niet zo erg hahahaha.

Mijn tijd in Sydney is tot nu toe goed. Ik ben sinds mijn laatste verslag veranderd van kamer en leef nu met mijn Canadese vrienden op een 6 persoons kamer. Samen gaan we stappen en we hebben de funday Sunday!! met degene die vrij zijn gaan we eropuit om nieuwe avonturen te beleven en dat ik superleuk! Zo zijn we naar bondi beach geweest, hebben we gebowld in een kroeg, hebben we de braziliaanse dag mogen aanschouwen en een hele tour door Sydney gemaakt, maken we de botanische tuin onveilig en hebben we vooral veel lol. Kortom ik leef als een echte backpacker!

Sinds het laatste verslag ben ik ook tante geworden! Mijn liefste nichtje heet Abbygail en ze is super schattig!

Na deze hele leuke tijd zit mijn tijd er in Sydney er dan ook weer op. Na drie maanden in deze mooie stad ga ik nu weer afscheid nemen van Sydney zelf, van Maria en haar fijne gezinnetje, van mijn canadeze vrienden en alle andere leuke mensen waarmee ik veel avonturen heb beleeft in het hostel. Tijd voor een nieuw avontuur!
Ik vertrek morgenavond met de nachtbus naar Byron Bay en ga in 1,5 maand naar Cairns reizen in een hop on hop of bus. 1,5 maand van alles zien, nieuwe mensen ontmoeten en veel ervaringen opdoen.. Op de planning staat oa een aantal nachten op frasier island met vet veel coole activiteiten, whitsunday Islands waar de stranden echt adembenemend mooi zijn en duiken in Cairns in het great barrier reef!

Tot de volgende!

  • 18 Oktober 2014 - 10:00

    Rob:

    Gaaf hoor.. Wij hebben die hele rit binnen 5 weken gedaan en daarin ook alle bezienswaardigheden gedaan. Lekker dat je er alle tijd voor hebt.. geniet ervan.. byron bay hebben wij leren surfen.. prima locatie hiervoor. Have fun mate.. no worries....

  • 20 Oktober 2014 - 19:17

    Gonnie:

    He Joyce fijn weer wat van je te horen en tof dat je nu op weg bent naar nieuwe ervaringen en ontmoetingen. De foto's laten zien dat je een leuke tijd hebt gehad in Sydney. Geniet van het vervolg van je reis. We kijken uit naar de verslagen van je belevenissen. Groetjes ook van Daan en een knuf van Boris

  • 02 November 2014 - 21:28

    Geja:

    lekker op avontuur......go for it girl.....


    xxxxx moeders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 5284

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 20 Juni 2015

het grote backpack avontuur in australie!!

Landen bezocht: