27-10-2014 – 30-10-2014 Surfers Paradise; mweh - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu 27-10-2014 – 30-10-2014 Surfers Paradise; mweh - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu

27-10-2014 – 30-10-2014 Surfers Paradise; mweh

Blijf op de hoogte en volg Joyce

27 Oktober 2014 | Australië, Surfers Paradise

En daar zat ik dan in Surfers Paradise. Vol goede moet begon ik het te verkennen en eigenlijk had ik al snel in de gaten dat dit niet mijn plek is. Ik had echter al drie nachten geboekt dus heb er maar het beste van gemaakt!

Met weinig budget is er ook maar weinig te beleven in Surfers Paradise. Surfers Paradise is een uitgaanswalhalla met een hoop engelsen. Verder leven er vooral oudere rijke mensen, te beoordelen aan een hele straat met alle posh merken (gucci, prada, louis vuitton) en de beste auto's die er rondrijden. Een hoop hoogbouw aan het strand wat dan wel weer de mooie plaatjes kan opleveren.

Het hostel had fijne fasciliteiten maar ook een eigen bar waardoor je niet je eigen drank mee naar de gemeenschappelijke ruimtes kan nemen. Iets waar ik juist mijn vrienden voor een paar dagen leer kennen......

Ik zat niet helemaal in de juiste mojo en heb me vooral alleen gevoeld. Ik heb wat aan het strand gehangen, geslapen en mijn boek uitgelezen.

Meer valt er dan ook niet over te schrijven.

  • 02 November 2014 - 20:57

    Geja:

    Nou ja dat moet je ook een keer meemaken toch weer een ervaring rijker de foto's doen wel leuk aan.......jaloerssssssss

    dikke knuffelz Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 5281

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 20 Juni 2015

het grote backpack avontuur in australie!!

Landen bezocht: