Choose Happiness! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu Choose Happiness! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu

Choose Happiness!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

29 Juli 2014 | Australië, Sydney

Afgelopen week heb ik hard gewerkt bij Big Mamma's en mocht ik de komende weken ook weer aan het werk! Euh nou ja alleen was ik hier zelf niet zo blij mee. Het werk viel tegen, de mensen vielen tegen (ik kreeg vooral veel te horen wat ik niet goed deed), elke avond werken vond ik toch ook wel jammer en al met al voelde ik me er totaal niet op mijn gemak. Dus vandaag heb ik de knoop doorgehakt en ontslag genomen, ik ben tenslotte niet naar Australië vertrokken om me ongelukkig te voelen in een baantje....
Het besluit heb ik genomen nadat ik een sollicitatiegesprek (ja dit keer echt een gesprek!) heb gehad bij een “uitzendbureau” voor in de Horeca. Hier kan je overal heen gestuurd worden, zoals op een kantoor lunch verzorgen, festivals, privé feesten enz. Het lijkt me door de afwisseling een stuk leuker, ik leer er veel mensen kennen en ik kan meer over mijn eigen uren beslissen! Nu maar hopen dat ze wat uren te bieden hebben de komende weken. Het nadeel is dat ik in een apenpak moet rondlopen.... de foto volgt nog wel als ik dan ook echt een job heb gedraaid ;)

De winter tot nu toe hier in Sydney is heerlijk! Deze week is de zon aardig gaan schijnen en is de temperatuur van rond de 20 graden helemaal prima! Daarom deze week met Maria heerlijk een koffietje gedaan bij Byron Bay, zie de foto bij het verslag.... Ik hoop dat dit zo een beetje blijft!

Helemaal omdat ik dan naar veel gemok en gezeur hardloopschoenen en broek heb aangeschaft..... Ik heb echt een HEKEL aan rennen maar ik hoop dat de vlaamse Evy mij er een beetje doorheen gaat slepen. Ik heb qua budget niet veel meer opties (lees geen) dan rennen en aangezien ik mijn lijf graag zo wil houden zoals deze nu is zal ik wel wat moeten. Want wie mooi wil zijn........ moet dus rennen in dit geval.... Wie weet ga ik er zelfs wel (weer) van houden!

Tot slot heb ik vandaag geleerd waar ik heen moet als ik heimwee zou krijgen gedurende mijn reis. Nl de IKEA! Ik ben vandaag met Maria mee geweest en echt alles zier er hetzelfde uit als de Ikea in nl. Ik kon me al voorstellen dat mocht ik heimwee krijgen ik lekker een potje kan liggen janken in een Ikea bed haha. Maar goed ik mis Nederland nog voor geen meter dus denk niet dat ik dit in de nabije toekomst nodig ga hebben!

Tot de volgende!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 5297

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 20 Juni 2015

het grote backpack avontuur in australie!!

Landen bezocht: