Mission beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu Mission beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu

Mission beach

Blijf op de hoogte en volg Joyce

20 November 2014 | Australië, Mission Beach

En toen had mijn computer mijn laatste verslagen niet opgeslagen en moet ik een paar maanden later gaan bedenken wat ik ook alweer allemaal gedaan heb! Ook een leuke weg door memory lane......

Mission beach waren een paar te gekke dagen! Heet..... echt heel heet en klam....
Het hostel was heerlijk, deze stond zo ongeveer in het midden van het regenwoud. Het hostel was een klein hostel waardoor je een beetje in een familie setting aankomt. Deze kamer met 5 andere meiden was denk ik wel de gezelligste kamer die ik tijdens mijn oostkust reis heb meegemaakt. We hadden ontzettend veel lol en waren gelijk prima op elkaar ingespeeld!
Het beste van het hele hostel was vrijdag wijndag. In de avond gingen we in een barretje bij het hostel helemaal los op gratis (ik dacht eerst “hier moet iets achter zitten” maar nee) wijn. En dan geen Goon (iets wat op wijn moet lijken en ontzettend ranzig is) maar heuse flessen wijn! Wat hebben we een lol gehad deze avond.

Omdat dit hostel zo in het regenwoud zat, heb ik hier de raarste insecten gezien. Van wandelende bladeren tot neushoornkevers. En ook nog een hele hoop padden waar we met onze dronken kop bijna op zijn gaan staan.....

Ondanks het warme weer heb ik me toch nog kunnen zetten tot een hike in het regenwoud. In mission beach zijn veel cassowary's te vinden. Dit zijn vogels zo groot als een emoe en blijkbaar kunnen ze behoorljik gevaarlijk zijn. Tijdens de hike hoopte ik aan de ene kant heel erg om er 1 te zien omdat ze zo groot zijn en aan de andere kant was ik stiekem ook wel blij dat ik deze enorme vogel heb gemist. Ik was alleen liep op een smal pad en dat is dan ook de looproute van deze casowary.
De hike was prachtig met prachtige uitzichten!

Naast de hike heb ik hier vooral lopen chillen, te heet om ook maar iets te doen...... Wel fijne vrienden gemaakt om deze vervolgens in Cairns weer tegen te komen!

  • 15 Januari 2015 - 20:28

    Geja:

    Haha gratis wijn en padden.......mooi verhaal.
    Enneh casowarys die heb ik op tv gezien met "Freek in Australië" jammer dat je hem niet in het echt hebt gezien


    Knuffelz mama xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5296

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 20 Juni 2015

het grote backpack avontuur in australie!!

Landen bezocht: