2-11-2014 – 7-11-2014 Noosa; Wonderschoon - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu 2-11-2014 – 7-11-2014 Noosa; Wonderschoon - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Joyce Oortwijn - WaarBenJij.nu

2-11-2014 – 7-11-2014 Noosa; Wonderschoon

Blijf op de hoogte en volg Joyce

02 November 2014 | Australië, Noosa Heads

Noosa wat een paradijsje is dit zeg! Mooie stranden, prachtig gekleurd zeewater en een zeer relaxte vibe.

Voor het eerst dat ik in een 16 persoons kamer heb gebivakeerd maar dit was eigenlijk heel gezellig! De eerste avond stuitte ik op een groep die samen een toer hadden gedaan en die hielden wel van een feestje! Supergezellig! Eindelijk weer eens ongezond bezig en aan de goon haha.

In Noosa stond mijn Everglades trip gepland. The Everglades is een grote rivier die door Noosa gaat. De trip bestond uit drie dagen en twee nachten.
Na het gebruikelijke aftasten van je reisgenoten kwamen we er al snel achter dat deze groep van 10 personen prima bij elkaar pasten! We hebben een hoop lol gehad maar ook serieuzere gesprekken, het was alsof we elkaar al veel langer kenden...
De trip bestond uit kajaken, chillen op het kamp, een wandeltocht naar de zandvlakte en kamperen in een tent.
De rivier is prachtig en ik vond het heerlijk om zo in de natuur te leven. Ook hier heb ik weer een andere reptiel gezien, deze waren zeker groter dan die ik hiervoor heb gezien!

Na deze trip hebben we besloten dit maar af te sluiten door met zijn allen op stap te gaan. Superleuk!

Hier in Noosa was dan ook weer een heus Joyce moment ingelast. Ik dacht een dag langer hier te zijn dan dat daadwerkelijk het geval was...... gelukkig besefte ik me dit allemaal nog net op tijd en was ik op tijd met uitchecken in het hostel hahaha.
Na het uitchecken heb ik met twee van mijn nieuw vergaarde vrienden het national park van noosa verkend. Het pad langs de kust is echt adembenemend mooi.... wat een paradijs is Noosa, ik ga je missen!

  • 07 November 2014 - 07:31

    Geja:

    Haha daar komt dus dat noosa gevoel vandaan wist dat het Australisch was. Super meid wat een mooi tisverslag en nu weer on the road...benieuwd op wat voor plaatsen je dat brengt ......xxxxx

  • 07 November 2014 - 09:45

    Kirsten:

    He Joizie! ;)

    Wat maak je een geweldige trip! Leuk om te lezen hoor!
    Hier mis je niks dus lekker door gaan.

    xxx kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 5300

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 20 Juni 2015

het grote backpack avontuur in australie!!

Landen bezocht: